A véletlenek összjátéka

Olvasgattam egy cikket a neten:
A hölgy mint személyiségteszt ír arról, hogy milyen oldal jön be, ha az ember a tinyurl-en mondjuk a saját monogrmját írja be.
Abszolult viccből tettem egy próbát vele. Beírtam ezt:
Amit kaptam azon nagyon meglepődtem. A HP Customer Care oldala jött be. Ennél pontosabb találat teljesen lehetetlen erre.
Az általam használt suf nick ugyanis egy rövidítés a múltamból. Annyit tesz, hogy Stupid Users Foundation (Alapítvány a hülye felhasználókért). Ezt akkor találtam ki amikor a HP-ban dolgoztam, mint telefonos ügyfélszolgálat.
Kategória: Personal | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) A véletlenek összjátéka bejegyzéshez

  1. Petrenyi Jozsef szerint:

    Hihetetlen.:-)

Vélemény, hozzászólás?

