DHCP Event Log – második felvonás: bug

Azt hiszem, bogarat fogtam. Fordult már elő velem ilyen, lássuk a részleteket:
Néhány napja írtam a DHCP szerveres mizériámról. A dolog nem hagyott nyugodni. Ki akartam deríteni, hogy az az állapot, ami azon a szerveren létrejött az csak a véletlenek összjátéka, vagy reprodukálható hiba a Windowsban. Úgy tűnik, hogy a második esetről van szó.
A következőt tettem:
Fogtam egy Windows Server 2003-as Virtuális gépet (SP1 + Hotfixek). Fölraktam rá a következőket, ebben a sorrendben:
Active Directory, DHCP, RIS.
Ezek után leszedtem a RIS-t és láss csodát, meghalt a DHCP logolása, teljesen pontosan ugyanúgy, mint a múltkori éles gépen. Ezt a magam részéről reprodukálható bugnak kell, hogy minősítsem.
Itt merül fel bennem az a kérdés, ami már jó néhányszor felmerült. Hogyan tudom a Microsoft tudomására hozni a jelenséget és a megkerülő megoldást? Eddig különböző csatornákon próbálkoztam a korábbi esetekben, amikor találtam valamit, de sosem sikerült eljuttatnom az illetékesekhez (legalábbis én nem tudok róla, hogy eljutott volna mert visszajelzés sosem jött).
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) DHCP Event Log – második felvonás: bug bejegyzéshez

  1. Tamas szerint:

    esetleg a communitysupport@microsoft.hu egy probat megerne…

  2. Zoltan szerint:

    Megpróbálhatom, bár eddig azt hallottam, hogy az a Listagazdáknak/MVP-knek van fentartva.

  3. Tamas szerint:

    hat igen. mind1, megkerdeztem, mondok jobbat:http://lab.msdn.microsoft.com/productfeedback/ezt ismered?

  4. Zoltan szerint:

    Megnéztem ezt is. Sajnos ezen az oldalon csak a fejlesztői eszközöket találtam. Windows Server 2003-nak nyoma sincs. Rászántam megint egy kis időt, hogy körülnézzek a neten (ms, gugli), de most sem találtam egy értelmes pontot ahol tudnék hibát jelenteni.😦

  5. Tamas szerint:

    az ujabb kor eredmenye:"A termek kategorianak megfelelo termek tamogatasi csatornat igenybe veve a Microsoft Ugyfelszolgalatnak (267-46-36, mssugo@microsoft.hu) tudja jelezni a problemat, illetve ha valamilyen szerzodesuk van a Microsoft-tal, akkor azon szerzodesnek megfelelo csatornan."

  6. Zoltan szerint:

    Ok. Megpróbálom.Azért azt kicsit viccesnek tartom, hogy nekem kell vadásznom rájuk amikor én akarok segíteni nekik. Ugye itt arról van szó, hogy szeretnék lejelenteni egy hibát az ő termékükben.1. Nem akarom, hogy számomra megoldják mert ezt már megtettem magam.2. Megvan a megkerülő megoldás amit tudatni szeretnék velük. És azt szeretném elérni, hogy ha más belefut ugyanebbe akkor neki ne legyen gondja vele.

  7. Tamas szerint:

    igen, sztem is az kisse.ambar van itt is boven hatterhalozat, es jellemzoen nem az "utcarol bejovo" (meg ne sertodj!) tipusu jelzesekre a vevok elsosorban – imho. abban biztos vagy h nincs ra publikus patch? de ha nincs, meg mindig lehet belso, "csak igenyre" tipusu is.

Vélemény, hozzászólás?

