Exchange és a levlista

Most morcos vagyok.
Néhány hónappal ezelőtt a fejembe vettem, hogy levelező lista kezelő progit írok. Neki is kezdetem, majd nem volt időm foglalkozni vele, így ottmaradt félkész állapotban.
Miközben írtam belefutottam abba a kérdésbe, hogy hogyan lehet kezelni a thread-eket. Körülnézve a neten itt, ott azt találtam, hogy a levél fejlécébe belekerül egy In-Reply-To: mező amiben megtalálható annak a levélnek az azonosítója amire a válasz érkezik. Gondoltam ez teljesen jó lesz nekem is. Amikor elkezdtem volna tesztelni a dolgot rájöttem, hogy a cégnél használt Exchange Server 2003 nem rakja bele ezt a mezőt a levelekbe.
Körülnéztem az RFC-k között és a következőt találtam:
Az RFC-821 szerint ennek a mezőnek a használata ajánlott, de nem kötelező.
Az RFC-2821 szerint viszont már kötelező.
Némi morgás után lezártam a dolgot azzal, hogy a Microsoft a korábbi RFC-t valósította meg és nem használta ezt a mezőt. Tovább is léptem és mindenféle trükkökön gondolkoztam, hogyan lehetne ezt másképp megoldani, majd félreraktam az egészet addig, amíg újra lesz időm foglalkozni vele.
Ma reggel viszont rá kellett döbbennem, hogy ez a jelenség nem egy hiányzó dolog, amit nem valósítottak meg, hanem egy bug:
Kategória: Exchange | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Exchange és a levlista bejegyzéshez

  1. Petrenyi Jozsef szerint:

    Gyors vagy. Ma reggel olvastam én is ezt az Exchange KB feed-ben.:)

  2. Zoltan szerint:

    Igyekszik az ember.🙂

Vélemény, hozzászólás?

