Active Directory Replikáció (sok fejezetben) 6. – Befejezés?

December 11.-én írtam erről az ügyről utoljára. Miután semmi lehetséges megoldást nem találtam, csak vártam figyeltem és közelről monitoroztam a szervert. Ezzel el tudtam érni (a szükséges időpontokban elkövetett újraindításokkal), hogy január elejéig nem volt a felhasználók által érzékelhető probléma. Januárra a telekom szolgáltató végre megcsinálta a két site között az összeköttetést. Mióta ez megy és a VPN-t leállítottam, a hiba nem jött elő többet.
Azt hiszem túl vagyunk az ügyön.
(Vége?)
Reklámok
Kategória: Windows | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) Active Directory Replikáció (sok fejezetben) 6. – Befejezés? bejegyzéshez

  1. Sukovich szerint:

    Szia !Ugyanezzel a jelenseggel talalkoztam tegnap ejjel. A tartomanyvezerlok MTU Size-janak a csokkentese megszuntette a problemat (1400ra). De amugy az OpenSWAN is hibas benne.http://support.microsoft.com/kb/893066

  2. Zoltan szerint:

    Arra én is gondoltam, hogy esetleg játszom az MTU értékkel, de utána elvetettem, mert még korábban amikor az OpenSWAN-t építettem belefutottam egy elég csúnya belső routing hibájába az OpenSWAN-nek. Akkor a linux logokból lemodelleztem a Windows 2003 PMTU Discovery mechanizmusát és akkor ez teljesen működőnek tűnt.

Vélemény, hozzászólás?

