Scripting Games 3.

A hét elején kitört az exhibicionizmusom. Nagyon meg akartam mutatni a világnak, hogy tudok scriptet írni. Ezért is kezdtem bele a Scripting Games feladatainak megoldásába. Kedden reggel leadtam az első két választ, szerda reggel pedig a következő 3-at. Szerdán délelőtt megnéztem az állást és azt tapasztaltam, hogy nem vagyok rajta a táblán. Elkezdtem attól félni, hogy talán meg sem érkeztek a leveleim (a T-Online SMTP szervere nem egy életbiztosítás). Ezért elővettem a gmail-es accountomat és elküldtem még egyszer a válaszokat. Az első adagot Zoltán Gömöri (suf kukac freemail pont hu) néven küldtem el, a másodikat pedig SUF (gomori pont zoltan kukac gmail pont com) néven.
Ezek után tegnap reggel Zoltán Gömöri néven leadtam a maradék három választ. Tehát idáig Zoltán Gömöri beküldött maximálisan 100 pontra értékelhető megoldást és SUF beküldött maximálisan 50 pontra értékelhető megoldást.
Itt jön a csavar az ügyben. A dolgok mai állása szerint Zoltán Gömörinek 50 pontja van, SUF-nak pedig 80.
 
Megnéztem a mai megoldást. Valamit nem értek. A következő két script részlet, hogyan adhatja ugyanazt az eredményt?
 
1.
    For Each strAddress in objItem.IPAddress
        Wscript.Echo "IPAddress: " & strAddress
    Next
2.
    Wscript.Echo "IPAddress: " & Join(objItem.IPAddress,".")
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

7 hozzászólás a(z) Scripting Games 3. bejegyzéshez

  1. Ferenc szerint:

    Bejött a csel, azonnal az országok közötti állás is megváltozott:))

  2. Ferenc szerint:

    Ha tényleg átlagot számítanak, akkor rontott a csel.

  3. Zoltan szerint:

    Hát nem cselnek szántam, csak nem akartam lemaradni. Ezek után viszont be fogom küldeni a másik accountal is a maradék három megoldást.

Vélemény, hozzászólás?

