Weboldal frissítés

Ez az az eset amikor az ember nem figyel oda.
Van nekem ugye az alternatív feladós megoldásom. Ha valakinek ilyen gondja van, rendszeresen szoktam ajánlgatni. Ma valaki úgy döntött, hogy kipróbálja és nem működött neki. Ránéztem a kódra és elkezdtem verni a fejem a falba. Amikor teszteltem benne volt néhány logot író utasítás. Balga módon az egyiket benne felejtettem. Most gyorsan kijavítottam és ki is raktam a netre.
Kategória: Exchange | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

