Újra levelezőlista

Március 20-án elindult egy beszélgetés a Technet levlistán a Lyris esetleges cseréjéről. Az látszik, hogy rövid időn belül nem lesz végleges megoldás a dologra.
Arra gondoltam, hogy jó lenne legalább egy kereshető archívumot csinálni.
Amikor felvetődött a téma, elérkezettnek láttam az időt, hogy újra elővegyem a kb. fél éve abbahagyott levlista szoftveremet. Előszedtem, kipucoltam belőle a levelezésre vonatkozó részeket és munkára fogtam a tároló részét. Elkezdtem szerkeszteni egy webes felületet hozzá, ami már kezd is működni.
Ezzel egyidőben elkezdtem begyűjteni a teljes levélállományt. Ez persze sajnos csak a 21.-e utáni leveleket jelenti (most piszokul sajnálom, hogy az elmúlt években nem gyűjtöttem folyamatosan az összes levelet ).
Most, hogy már egy része működik a dolognak, mi történik? Nagyjából szerda dél óta nem működik az egész. Se a webes felületet nem lehet elérni, se a levelek nem jönnek.
Mi lesz ennek a vége? …
Reklámok
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

8 hozzászólás a(z) Újra levelezőlista bejegyzéshez

  1. Unknown szerint:

    nekem megvan az exchange, off és win2k lista 2005.májustól, kb.

  2. Unknown szerint:

    Szia Zoli,
     
    Ha kell, én is fel tudom ajánlani a következő listák tartalmát PST-ben, nagyjából mindegyik 2002. márciusától:
     
    – Off, dev, exch, sec, sql, win
     
    Ezen kívül van még némi webdev, office és SBS listaanyagom is.
     
    Mivel nekem is döglődik a lista, meg ráadásként a vipmail is, ezért adtam meg a freemail-es címet – ha érdekelne a dolog.
     
    Üdv,
    András
     
     
     

  3. Zoltan szerint:

    Uraim, köszönöm a felajánlásokat! Amint oda jut a fejlesztés, hogy fel tudok dolgozni ilyesmit, jelentkezni fogok.

  4. Tamas szerint:

    tudomasom szerint az egesz archivum db le van mentve es megvan az MSHU-nal. ha majd valoban kell, sztem keresd a Budai Petit.

  5. Zoltan szerint:

    Köszönöm, tudok róla.
    Szerdán beszéltem Budai Petivel. Az archívum egy SQL adatbázisban van aminek nem ismerem a formátumát és számomra kérdéses, hogy tudom-e konvertálni. Az egyedi leveleket pedig biztos, hogy fel tudom dolgozni. Ettől függetlenül meg fogom nézni az archívumot, ha oda jutok.

  6. Gábor szerint:

    Én is felajánlást akartam tenni, de látom elkéstem. A kis Exchange serverkém tavaly október óta gyűjti permanensen a leveleket, de korábbról is van, hála az Outlook 2003-nak. Hogy pontosan mióta azt sajnos nem tudom. Ha érdekel, megnézem. Nem mindig járok erre, úgyhogy akkor dobj egy mailt a hron kukkac HronSzoft pont DynDNS pont biz mailcímre.

  7. Péter szerint:

    ígérem, keresünk megfelelő megoldást, és ebben mindannyiótok segítségét nagyon megköszönöm. Csütörtökön beszélünk az inetpub csapattal, és megpróbálunk egy mindenkinek megfelelő irányt kiválasztani.
    A TechNetKlub.hu teljes adatbázisa megvan, persze kérdés, mennyire lesz egyszerű migrálni.

  8. Zoltan szerint:

    Ezen az inetpub-os beszélgetésen én is szívesen részt vennék, de sajnos nem leszek Pesten csütörtökön. 😦

Vélemény, hozzászólás?

