MASM

Most vettem észre, hogy a Microsoft kiadta a MASM 8.0-át. Hirtelen nosztalgiázhatnékom támadt. Van annak már vagy 10 éve, hogy utoljára Assemby-ben programoztam. Ahogy észrevettem a Microsoft sem erőltette meg magát az ezirányú törekvések támogatásában. Az utolsó amit kiadtak (én legalábbis nem láttam mást) az a 6.11 volt (és hozzá néhány kisebb frissítés). Ez is olyan jó 10 éve jelenhetett meg. Pontos dátumot nem tudok, de az biztos, hogy még jócskán a HP-ban dolgoztam amikor megjelent és onnan ’98 végén eljöttem.
Azt hiszem talán most (ha lesz egy kis időm) megpróbálom, hogy mit lehet Assembly-ben alkotni.
Letöltés innen:
Reklámok
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

