WSUS SP1

Valahogy azt érzem, hogy nem minden gömbölyű a tárgyban említett cuccal. Megpróbáltam vele upgrade-elni a teszt WSUS-omat. Csúnyán hazavágta.
Elindult a telepítő, lementette az SQL adatbázist, leszedte a WMSDE-t majd közölte, hogy hiba történt és rakjam vissza az adatbázist a WSUS RTM telepítőjével.
Megpróbáltam bejelentkezni a WSUS-ra, közölte, hogy nincs adatbázis.
Hurrá! WSUS RTM telepítő elindít, őnagysága megkérdezi, hogy miket szedjen le a WSUS-on kívül. Semmi adatbázis telepítős opció.
Miután ez egy teszt szerver, nem akartam különösebben küzdeni vele. Leszedettem vele a WSUS-t, majd felraktam az SP1-es verziót. Egy dologban azt hiszem, szerencsém van. A régi WSUS content könyvtárat megtalálta és használja, így nem kezdett 25GB-nyi cuccot újra leszedni az MS-től.
Mindenkinek felhívom a figyelmét, hogy mentés nélkül eszébe ne jusson a WSUS SP1 közelébe menni!!!
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

