Nokia E60 – Egy kis kellemetlenség

Nemrégiben vettem egy Nokia E60-as telefont, eddig teljesen meg voltam vele elégedve. Két nappal ezelőtt úgy döntött, hogy nem hajlandó szinkronizálni az Exchange szerverrel. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Először azt hittem, hogy valami kommunikációs macera van a szolgáltatónál. Korábban is volt bajom olyasmivel, hogy a szolgáltatónál bizonyos forgalmak, bizonyos GPRS access point-okon átmennek, mások pedig nem (Meglepő módon előfordult, hogy az OMA működött az ActiveSync pedig nem).
Ugyanakkor ez esetben ez nem volt valószínű, hiszen a szinkronizáció heteken keresztül minden hiba nélkül ment. El kezdtem keresgélni a neten és azt találtam, hogy más is belefutott ebbe. A beépített Mail for Exchange alkalmazás közli, hogy Connecting és ott megáll. Kicsit nyomoztam és azt találtam, hogy nem is próbál meg csatlakozni. A szerveren az IIS logjában egyáltalán nincs semmi. Még egy ványadt csatlakozási kísérlet sem. Próbálkoztam a telefonban lévő gyári beállítások visszaállításával (ez megtartja a névjegyeket, bookmark-okat, stb.). Nem segített. Azt írták a különböző fórumokban, hogy csak a teljes hardver reset segít. Na, de olyat, hogy kell csinálni?
A doksiban nem volt semmi. A megoldás, a következő kódot kell bepötyögni a telefonba:
*#7370#
Hurrá! Elszállt mindenem.  A szinkronizáció viszont működik. Legközelebb még mielőtt meghal a szinkronizáció csinálok egy mentést.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

