MSN/Live/Spaces/Blog/Comments/E-Mail

Nem tudom. Nem tudom, hogy én vagyok-e a vak, vagy valaki nem gondolkozik.
Itt van ez a Spaces gyermekkorában MSN, mostanában Live. Amióta ide irogatom a Blog-om már képtelen vagyok megállapítani, hogy hányszor alakították át. Szerintem legalább ötször. Ezen átalakítások alatt nem lehetett volna belerakni egy olyan egyszerű funkciót, hogy küldjön egy emilt, ha valaki comment-et ír bele? Vagy van csak én nem találtam meg? Ki tudja…
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

