T-Mobile GPRS

Jó néhány éve használom a T-Mobile GPRS szolgáltatását. Eddig működött leginkább hibamentesen (az SMTP beállításokról itt inkább nem beszélnék). Nagyjából két hete megszűnt működni. Egyik nap ment, másik nap pedig nem. Áttettem a SIM kártyám egy másik telefonba, ott is próbáltam, de semmi.
Felhívtam az ügyfélmanagerünket, hogy próbálja kideríteni, hogy mi a gáz. Neki azt mondták, hogy minden rendben. Végül én hívtam a műszaki ügyfélszolgálatot.
Első telefonos figura:
Elmondtam neki, hogy mi a bánatom.
Kérte az ötjegyű kódomat amit persze nem tudok. Kimagyaráztam azzal, hogy hívja fel az ügyfélmanagert ő majd igazol. Ezek után belekötött, hogy az E60-asom nem tőlük származik ezért semmi garancia nincs arra, hogy működik vele a GPRS (megjegyzem, hogy a megvétel napjától, lassan fél éve használom vele). Mondtam neki, hogy egy T-Mobiltól vett 6230-al sem megy amivel szintén ment korábban. Több kifogás nem lévén előadott nekem valami beállítást valahol a telefonon aminek ennél a készüléknél köze nincs a problémához, tekintve, hogy nem egy internet beállítás lehet, hanem kb. bármennyi.
Ezzel lerázott.
Persze nem működött.
Újra felhívtam őket.
Második telefonos figura:
Elmondtam neki, hogy mi a bánatom.
Nem kérdez semmi kódot, telefontípust, himlőújraoltási bizonyítványszámot, hanem elmondja, hogy szépen lassan törölgetik a régi típusú GPRS accountokat amik még usr/pwd alapján azonosítottak. Az új rendszer szerint a telefonszám azonosít. Csak annyi a dolgom, hogy töröljem a beállítások közül a nevemet és a jelszavamat.
Kitöröltem: Működik.
Erre csak annyi megjegyzésem van, hogy vannak ügyfélszolgálatosok akik akarnak segíteni és vannak akik nem.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

