Webcast

Mostanában valahogy ritkán írok ide. Az egyik oldalról sok olyan dologgal foglalkozom aminek nincs köze a szakmához. A másik fele pedig olyan hosszabb lélegzetű dolog amiről csak akkor lehet írni, ha már túl vagyok rajta. Az egyik ilyen hosszabb dolog, hogy holnap előadást tartok. Webeset. Nagyjából egy hónapja a szabadidőm jórészét arra fordítottam, hogy felkészüljek rá. Kezd iszonyatos lámpalázam lenni. Nem csoda. Szakmai előadást 8 éve tartottam, utoljára akkor amikor még a HP-ban dolgoztam. Ráadásul ez a webcast dolog zavar. Nem fogom látni a közönséget, nincs visszajelzés, hogy jó-e amit csinálok. Meglátjuk.
A témával jó ideje kacérkodom. Már a HP-ban is sokszor felmerült, hogy az embereknek fogalmuk sincs arról, hogyan oldják meg a rendszereik mentését. Azt gondolom, hogy a helyzet azóta sem javult.
Ott vannak a csoda, méregdrága megoldások. Ezek célravezetők alapvetően, de mi van ha mégsem? Saját magam többször futottam bele olyanba, hogy ez, vagy az a mentési rendszer a saját belső hülyeségei miatt nem működött és ez csak akkor derült ki amikor valamit vissza kellett volna állítani. Én magam ma is ntbackupot használok. Azokhoz a scriptekhez hasonlókkal kiegészítve amikről holnap szó lesz. Meglátjuk.
Ez lesz az:
 
Azon gondolkozom, hogy még ma éjjel kirakjam-e a netre valahova a holnapi előadás scriptjeit. Ha végzek velük és lesz rá időm akkor kirakom.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) Webcast bejegyzéshez

  1. admin_agent szerint:

    Szia!
    Néztem tegnap a wecast előadásodat az adatmentéssel kapcsolatban. Néhány ötlet (e-mail küldés) nagyon tetszett.
    Igérted, hogy letölthetőek lesznek a script-ek. Mikor? és honnan?🙂
    Tudom exchange guru vagy, ezért kérdeznék:
    Nem tudok szerver oldali szabályt létrehozni, exchange 2003-ban. Outlook kliens is 2003, és csak ügyféloldali szabályt lehet létrehozni. Tudsz megoldást?
    Köszönettel:Pap József Ferenc
    ESB System Administrator

  2. Zoltan szerint:

    Szia!
     
    1. Kiraktam az összes a webcastal kapcsolatos anyagomat a netre (prezi, note, demo, script). A webcast felvétel is ki fog kerülni amint a Microsoftos kollégáknak lesz ideje kirakni.
    2. A második kérdésedre még nincs ötletem, keresem a választ.
     
    üdv
    Zoli

Vélemény, hozzászólás?

