Elkeseredtem

Elkeseredtem…
Nem, nem az elmúlt napok politikai cirkuszai miatt. Változatlanul nincs szándékomban semmiféle politikai írásra vetemedni.
Ma reggel a kezembe akadt a keddi Számítástechnika.
Elkeseredtem, amiatt, hogy mi lett abból a cégből ahol valaha dolgoztam. Szerettem azt a helyet. Büszke voltam az egészre. Arra a cégkultúrára, amit az alapítók fémjeleztek. Ennek a cégnek láthatóan már nem sok köze van a múlthoz:
 
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

