Outlook 2007 RTM első benyomások

Ma reggel rámjött az ötperc. Fel akartam telepíteni az új Office-t. Ez iskerült is, használatba is vettem. Egyenlőre csak az Outlook-ot mert az informatikai létem legnagyobb részét ebben élem. Íme a tapasztalataim:
Ami tetszett:
+ Azt mondtam a telepítőnek, hogy upgrade. A termékkulcs bekérésén kívül egy nyikkanása nem volt, felment
+ Nem bántotta azokat az Office komponenseket amik fent voltak a gépen, de nem részei az új Professional csomagnak, mint pl. a Viso 2003 for Enterprise Architects vagy a FrontPage 2003
+ A magyarnyelvű helyesírásellenőrzés változatlanul működik (eddig is angol Office-t használtam és volt rajta Proofing Tools 2003)
+ Továbbra is működik az Outlook 2003-ra beépülő modulként telepített RSS Popper nevű feed olvasóm (ezt majd szépen át fogom migrálni a beépített olvasóra)
+ Tetszett, hogy van beépített melléklet olvasója (Word, Excel, stb.)
+ Minden beállításomat, pst fájlomat, mütyűrömet átvette
Ami nem tetszett:
– Első indításnál 5-6 órát reszelt mire megtalálta magát és mindent végigtúrt
– Nem tetszik, hogy aktiválás nélkül csak 25-ször lehet elindítani. Időkorlát jobb lett volna. (Épp gépcserében vagyok, egyenlőre felraktam a régi XP-s gépemre és félek, hogy ez a 25 indítás nem tart ki addig amíg az új gép és a Vista megjön)
 
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

