Scriptolimpia 2007

Ikszkom kollégánál olvastam (http://ikszkom.freeblog.hu/archives/2006/12/04/Szkriptolimpia_2007/), hogy kapott egy levelet arról, hogy lesz jövőre is scriptolimpia. Valahogy azt hittem, hogy valami hírlevélben kapta. Nem tudtam mire vélni a dolgot, mert egyik technetes hírlevélben sem láttam semmi erre utalót. Megnéztem a honlapon is, ott sem találtam semmi utalást. Ezzel félre is tettem a dolgot.
Tegnap kerestem valamit és bejelentkeztem a ritkán használt gmail-es postafiókomba. Ekkor fedeztem fel, hogy miről is van szó. A szervezők szétküldtek egy levelet minden az előző scriptolimpián jól szereplő embernek a 2007-esről.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

