Vista x64 – Sun Java

Mióta notebook-ot cseréltem Vista x64-et használok rajta.
Néhány dolgomhoz (HP Switch-ek menedzselése) szükségem van Java-ra. Annak rendje és módja szerint letöltöttem az aktuális, természetesen 64 bites 1.6-os Java-t. Fel is telepítettem. Próbálom használni, de nem megy. Turkálok a neten, de amit írnak, hogy hol kell engedélyezni nyomát sem látom. Kezd gyanús lenni a dolog. Letöltöttem egy 32 bitest felraktam és láss csodát a 32 bites IE-ben működik a Java.
Visszanézve a 64 bites Java telepítésénél nem volt olyan opció, hogy integrálódjon az IE-be.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

