Régi bajom – Félmegoldás? (Talán)

Régen szeretnék értesítést kapni ennak a blognak kommentjeiről. Erre semmi lehetőséget sem találtam idáig. Ma bejelentkeztem mert cikket akartam írni. Meglepetten tapasztaltam, hogy megjelent a fejlécben egy MSN Alert lehetőség. Hurrá van megoldás.
Bejelentkeztem, kiderült, hogy vagy MSN Messengerre vagy a hotmail-es címemre hajlandó küldeni alertet.
Az elsőt nem használom, a másodikat pedig igen ritkán nézem, mert nem tudok az Outlookból normálisan hozzáférni.
Gondoltam körbejárom kicsit a kérdést. Felélesztettem a freemail-es címemhez tartozó passport-ot. Bejelentkeztem vele. Ezzel csak Messenger alertet hajlandó küldeni e-mail-t nem. Ugyanott vagyok mint az előbb.
Újabb kísérlet. Fizetnék is érte, megpróbálok előfizetni a Hotmail Plus szolgáltatásra. Évi 20 USD-t megér nekem az ügy. Megint pofára esem. Még mindig nem lehet az USA-n kívüli címet megadni a fizetésnél.
Akkor most az lest, hogy megpróbálom feléleszteni ezt a Messengeres dolgot, hátha jó lesz.
Kategória: Personal | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Régi bajom – Félmegoldás? (Talán) bejegyzéshez

  1. Tamas szerint:

    es ez tuti h a kommentekrol is kuld? mert szerintem ez csak az irasok frissiteserol szol…

  2. Tamas szerint:

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, koszi, vegigmentem a wizardon es telleg ez az!

  3. Zoltan szerint:

    Elvileg a commentekről is küld. Most raktam fel a Mirandát és próba.
    Most…

  4. Petrenyi Jozsef szerint:

    Ezt nem mondjátok komolyan, hogy gyárilag nincsen benne?- JoeP –

  5. Zoltan szerint:

    De komolyan mondjuk. Eddig semmi értesítés sem volt. Nekem még most sem működik, mert a Miranda nem küldi az értesítést, a Live Messengerhez meg nincs sok kedvem

Vélemény, hozzászólás?

