www.gomori.hu

Szomorúan állapítottam meg, hogy az elmúlt egy évben teljesen elhanyagoltam a weboldalamat és csak a blogba írtam. Eredetileg azt terveztem, hogy a weboldalra a jól megszerkesztett összeszedett cikkek programok kerülnek ki, ide pedig csak az épp eszembe jutó apróságok. A vége az lett, hogy a jól megszerkesztett dolgok elmaradtak, még akkor sem raktam ki őket amikor elkészültek, így például a szeptemberben megtartott webcastom anyaga nem található meg a saját weboldalamon.
Most elhatároztam, hogy foglalkozni fogok az oldallal. Ígéreteket nem teszek, mert nem mindig tartom be és csak saját magamnak okozok vele kellemetlen pillanatokat.
Az átdolgozás első lépéseként újragondoltam amit korábban az SMTP EventSinkekről leírtam. Kicsit kibővítettem és a végét nyitva hagytam. Ide tartozó témaként még ebben a cikkben írni akarok a
– .NET SMTP EventSinkekről
– Az Exchange 2007 Transport Rule-jairól
– Az Exchange 2007 Transport Agent-jeinek programozásáról
Egyenlőre kitettem ennek a cikknek az elejét:
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

