Nokia E60 para

Ma reggel véletlenül a Nokia oldalán jártam és észrevettem, hogy az Exchange ActiveSync kliensből új verzió van (1.5-ös az 1.3 helyett). Gyorsan letöltöttem és a release notes-t és megállapítottam, hogy a telefonom szoftver verziója nem elég új az ActiveSync telepítéshez. Nosza rajta frissítsük a telefont (elvégre a Nokiánál újabban lehet a netről frissíteni).
Letöltöttem a szoftvert némi küszködés árán összehoztam a telefonnal, majd elindítottam a frissítést. Ezek után kimentem a szobából, kb. 10 perc múlva jöttem vissza amikor is holmi recovery-re utaló üzenet fogadott a felületen, egy retry gombal.
Ez jót nem jelent. Azt mondta a szoftver, hogy telefonból aku, töltő ki, majd vissza és bekapcs.
Bekapcsolom, se kép se hang. Végiggondolom, hogy akkor most vágtam haza a telefonom. Vasárnap utazom az USA-ba a többi MVP fiú után és a telefonom halott, gyanúsan meg sem gyógyítják addig.
Mit van mit tenni, ennek ellenére visszadugom a gépre USB-n és megnyomom azt a retry-t lesz ami lesz.
És csodák csodája, feltolja a telefonra a szoftvert, majd amikor végzett a készülék elindul.
Azért meg kell jegyeznem Nokiáék kirakhattak volna a képernyőre valami életjelet ehhez a ki-bekapcsolósdihoz.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

5 hozzászólás a(z) Nokia E60 para bejegyzéshez

  1. grg szerint:

    Igy jár a gumicsizmával akar telefonálni:-)
    G
     

Vélemény, hozzászólás?

