Windows Server 2003 R2 integrált telepítő

Ma olvastam a technet blog-on GT tollából, hogy megjelent a Windows Server 2003 SP2. Mostanában épp új szervereket telepítgetek az Exchange 2007 tesztelgetése kapcsán. Gondoltam, ha megjelent, akkor nekem kell egy integrált telepítő. Tipikusan, ezeket a telepítőket az MSDN Subscriber Downloads-ról szoktam letölteni, de még el fog telni néhány nap amíg ott megjelenik az integrált verzió, ráadásul egy egyszerű rendszergazdának tipikusan nincs is hozzáférése ilyesmihez, tehát neki mindenképp saját magának kell megcsinálnia a dolgot.
A múltban sokszor készítettem ilyen telepítőt és azt gondoltam most sem okozhat gondot. Fogom az eredeti CD-t, felmásolom a tartalmát, rárakom szervizcsomagot integrált módban és már kész is vagyok.
Ez szép és jó, de ugye az R2 két CD-ből áll. Az első CD nem kérdéses, de mi fog történni a második CD-vel. Kicsit nyomoztam a Microsoftnál, hogy mit kéne tennem a második lemezzel és sajnos két egymásnak teljesen ellentmondó információt találtam. A Windows Server 2003 Service Pack 2 Installation and Deployment Guide szerint a második CD-vel nem kell csinálnom semmit azon kívül, hogy felmásolom a merevlemezre. Az Upgrading when you have the SP2 version of Windows Server 2003 R2 szerint viszont nem támogatott az SP2-es rendszeren az eredeti második CD használata, csak az újonnan az SP2-vel kijött darab. Akkor most kinek van igaza?
A másodiknak! Egyszerűen felmásoltam mind a két lemezt és egyesével külön-külön ráraktam az integrációt. Szemmel láthatóan gond nélkül megcsinálta a második lemezre is. Belenézve is látható, hogy nem teleszemetelte, hanem a megfelelő helyeken cserélt fájlokat.
Azt hiszem a Microsoftnál valakinek javítania kellene a dokumentációt.
Kategória: Windows | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

20 hozzászólás a(z) Windows Server 2003 R2 integrált telepítő bejegyzéshez

  1. Gábor szerint:

    Ezt pontosan hogyan is? simán nyomtál egy Windows2003-SP2-ENU.exe /integrate:cd1 és Windows2003-SP2-ENU.exe /integrate:cd2 parancsokat? vagy hogyan?

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Pontosan ahogy leírtad. Felmásoltam két külön könyvtárba a CD-ket majd mind a kettőre külön-külön rányomtam az SP-t
     
    üdv,
    Zoli

  3. grg szerint:

    Nekem is mindig ez a bajom, főleg a harmadik lemez szokott nehezen beleférni a CD olvasóba:-)

Vélemény, hozzászólás?

