Demo gyártás házilag

A webcastom kapcsán elkövettem két db demót. Kerestem és találtam is ingyenes megoldást ezek felvételére. Két programot használtam végeredményben:
Az egyik a CamStudio névre hallgat és képes képernyőképet és hangot rögzíteni (az egyetlen szépséghibája, hogy valami borzalmat művelt a 64bites Vistámon, viszont gond nélkül ment egy XP-n):
A másik a VirtualDub amivel vágtam és a framerate-et állítottam be az elkészült anyagon:
 
Kategória: Windows | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

