Exchange Webcast 2007.03.29

Tegnap tartottam egy webes előadást, a Technet webcastok sorában. Egy kicsit elkeseredett vagyok. Nem a saját teljesítményemre. Azt úgy sem tudom megítélni, hogy jó volt-e az előadás. Általában magamat nem szoktam túlértékelni, ezért a hallgatóságra bízom a minőség megítélését. Elkeseredett az érdeklődés hiánya miatt vagyok. Ezt a következő okoknak tudhatnám be:
1. Nagyon gyenge előadó vagyok. Kétlem, hogy ez megmagyarázná, ugyanis látatlanban ez nehezen eldönthető, márpedig az elmúlt 8-9 évben, mióta otthagytam a HP-t, összesen egy nyilvános előadást tartottam (egy backup webcastot szeptemberben).
2. Érdektelen a téma. Ha érdektelen lenne, akkor nem lett volna az a rengeteg ember az Exchange bemutatón a Lurdy-ban.
3. Rosszul lett meghirdetve. Talán, bár ugyanúgy kiment hírlevélben, mint az összes többi.
4. Lehet, hogy nem tart a magyar informatikus társadalom ott, hogy webes előadást hallgasson? Ki tudja?
Mindenesetre most kicsit feleslegesnek érzem azt a munkát, amit beleraktam úgy, hogy mindösszesen 20-an voltak/voltunk bejelentkezve, ami azt jelenti, hogy maximum 15 embert érdekelt. Nekik külön köszönöm a részvételt.
Ha valaki kíváncsi a tegnapi anyagokra, akkor kitettem az internetre. Ez addig is használható, amíg a hivatalos weboldalon nem jelenik meg  az előadás felvétele:
A prezentáció:
Az 1. demo (Exchange újdonságok a mobil eszközökön Windows Mobile 6-al)
A 2. demo (Exchange management feladatok automatizálása a Management Shellel)
Kategória: Exchange | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) Exchange Webcast 2007.03.29 bejegyzéshez

  1. Karoly szerint:

    Szia!Szerintem nagyon rosszul lett meghirdetve. Eddig minden webcastról értesítést kaptam és fel is tudtam iratkozni, de erről csakutólag  a blogodból értesültem. Köszi a linkeket.

  2. Lőrinc szerint:

    Én pl. nem is tudtam róla, de ha tudtam volna, akkor sem biztos, hogy meg tudom nézni, mert az eddigi webcastokat nem sikerült a munkahelyi gépemmel, pedig próbáltam mind IE-vel, mind Firefox-szal, de semmievel nem ment. A képet láttam, de hangot nem hallottam, így letettem róla. Ha a teljes anyagot le lehet tölrtteni, akkor majd meg fogom nézni.(U.i.: most nem tudom látszik-e majd a nevem, mert itt aztírja, nincs nevem, s nem engedi átírni, szóval Meister voltam, az as.hu/blog -ról. :-)))

  3. János szerint:

    Egyetértek vkaresszel, most nem volt túl jó a marketing… Én is csak tőled hallottam szerda este, hogy másnap lesz… (igaz, most annyira hóesés, meg ügyfélnél tevékenység, hogy igy sem tudtam regisztrálni/nézni)

  4. Tamas szerint:

    ne keseredj el, tuti h nem benned van hiba, az az igazsag h meg en is elfelejtettem (meg kozben tanfon voltam, ugyhogy amugy se jott volna ossze, pedig erdekelt volna). ja es egyebkent majd egy ido mulva kerdezz ra a cucc letoltesi szamara, az biztos jobb kedvre derit majd🙂

  5. Tamas szerint:

    ja es vmi gaz van a pptx-el, nem tudom letolteni…

  6. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Javítottam a prezi elérhetőségét. Gyanítom az IIS-nél kellett volna a pptx-et mint MIME típust felvenni, de miután ahhoz nem férek hozzá inkább behajítottam egy zip-be.
     
    üdv,
    Zoli

  7. Asterix szerint:

    Szia,
    sajnos egyetertek az vkaresz-el, en is csak a blogodbol ertesultem rola, de le fogom tolteni, s megnezem🙂

  8. István szerint:

    Szia!
     
    Én sem értesültem róla, de a demokat már letöltöttem.
    Szóval ne keseredj el, biztos nem volt felesleges a ráfordított idő.
     
    Üdv,
    Pisti

Vélemény, hozzászólás?

