Outlook – HotFix – Genuie Advantage

Megpróbálok tárgyilagos lenni, mert a licenszelés mindíg egy kényes téma.
GT-nél a technet blog-on (http://www.microsoft.com/hun/technet/default.aspx?article=f14c9eea-1d03-4de8-b251-fa5a39221d52) olvastam egy pár napja, hogy megjelent egy sebességet növelő javítás az Outlook 2007-hez. Ennek kifejezetten örültem, mert engem is nagymértékben zavart, hogy valami iszonyatosan lassú ráadásul egy új, igen erős gépen.
Ma gép újratelepítés kapcsán megpróbáltam letölteni a javítást. Felmentem a hivatkozott linkre és a megvásárolt, hivatalos Office-omra a Genuie Advantage közölte, hogy nem nyert, nincs aktiválva az Office.
Igaza van!
Nincs aktiválva!
Sőt nem is lesz!
Na nem azért mert nem akarom aktiválni. Akarnám én, de nem lehet. Ez egy Volume Licensze kiadás amit ugye nem is kell, sőt nem is lehet aktiválni.
Ilyenkor örülök neki, hogy MSDN előfizető vagyok. A fejlesztői teszt gépemen ugyanis aktiválós MSDN-es Office van. Azon a gépen szó nélkül hagyta letölteni a javítást. Huhh.
Remélem ezt a hibát hamarosan kijavítják.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

