Notebook memóriabővítés

Már egy jó hónapja nem írtam ide. Lenne ugyan témám jónéhány, de leírni kidolgozni nem nagyon van időm.
Tegnap hosszas nyüglődés után arra adtam a fejem, hogy memóriát bővítsek a notebookomban. Ez egy Acer TravelMate 8215WLMi ami 2GB RAM-mal jött. A virtuális gépek és a Vista embertelen memóriaigénye miatt kevésnek bizonyult. A dokumentációk szerint a gépbe bele lehet rakni 4GB RAM-ot.
Körülnéztem a neten, hogy mi való bele. Az Acer által ajánlott, ehhez a típushoz kitalált 2GB-os Kingston modul mintegy 130eFt nettó, amit nem kicsit találtam barokkosnak. Sejtéseim és a barátaim tapasztalata alapján az említett modul helyett vettem 2db Kingston KVR667D2S5/2G modult darabját nettó 19250Ft-ért.
Tegnap este bele is műtöttem ezeket a gépbe. Tekertem jobbra, tekertem balra, bármit tesztek csak félsiker. 3GB-t lát belőle a gép. A BIOS az utolsó kiadott revízió. Most indul majd a nyomozás, hogy lehet ezen javítani.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

15 hozzászólás a(z) Notebook memóriabővítés bejegyzéshez

  1. Ferenc szerint:

    A rendszerek microcode frissítési eljárásai vannak elkefélve, ezeket okvetlen frissíteni kell.
    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=40567
    (http://support.microsoft.com/?kbid=936357)
    Na most, hogy ez javít-e a helyzeteden, nem tudom.

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Köszi, felraktam, de ez nem oldotta meg.😦
     
    üdv,
    Zoli

Vélemény, hozzászólás?

