Live/Hotmail elérhetősége (végre!!!)

Hopp, ez a bejegyzés itt maradt anélkül, hogy publikáltam volna. Amikor elkezdtem írni még beta volt. Mostmár végleges. Szóval készült egy konnektor az Outlookhoz amivel a Live/Hotmail levelezést el lehet érni. Letölthető innen:
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

17 hozzászólás a(z) Live/Hotmail elérhetősége (végre!!!) bejegyzéshez

  1. Levente szerint:

    Sőt, Hotmail Plus-osoknak POP3/SMTP-elérés is van. Connector-ral én nagyon sokat szívtam, megbízhatatlan és lassú lassú lassú…😦

  2. Zoltan szerint:

    Teljesen igazad van, ugyanakkor amikor utlojára néztem nekünk akik nem tartozunk a világ lakói (US) közé, nincs Hotmail Plus

  3. Gábor szerint:

    Hát igen, akik nem abban a világban élnek, azok nem lényegesek… Amúgy köszönöm, ezt én sem tudtam eddig.

  4. Zoltan szerint:

    Megnéztem, mostmár el sem jutok odáig, hogy hitelkártya számot kérjen. Felmegyek a http://join.msn.com/ címre és rábökök az MSN Hotmail Plus-ra, akkor csak egy Get It Free gombot kapok ahol nem tudok fizetni.

Vélemény, hozzászólás?

