Piszok dühös vagyok

Én kétlem, hogy hordott a hátán a föld még egy olyan használhatatlan bandát, mint a T-COM, vagy Matáv, vagy hívjuk, aminek akarjuk. Nagyon remélem, hogy ezt a bejegyzést valaki olvassa tőlük. Mióta ebbe a lakásba költöztem, több mint 6 éve Axelero/T-Online ADSL előfizető vagyok. Ha valami gond volt a szolgáltatással, akkor azt nyugodtan tűrtem. Hosszú időn keresztül még többet is fizettem, mint valójában kellett volna, ugyanis csomagot nem váltottam, pedig azzal olcsóbban úsztam volna meg a dolgot. Néhány hónappal ezelőtt mégis csomagváltásra adtam a fejem. Azt is lenyeltem, hogy a megvásárolt 8MB-os csomag soha, egyetlen pillanatra sem produkált 4MB-nál nagyobb sávszélességet.
Történt tegnap reggel, hogy a laza hat éve jól teljesítő Siemens ADSL modem megtért teremtőjéhez. Se kép, se hang, se power led. Volt a fiókomban egy D-Link 380T. Gondoltam ezzel összelövöm a dolgot és ennyi. Több órányi kísérletezés után annyit tudtam elérni, hogy ADSL kapcsolatom van, viszont a PPPoE nem hajlandó felépíteni a kapcsolatot. Nem is látja a másik oldalt. Már tegnap is próbálkoztam az ügyfélszolgálattal, de nem jártam sikerrel.
Ma bementem az egyik T-Pontba, ahol kiderült számomra, hogy a modem valójában az enyém és nem az övék. Vehetek másikat. Gondoltam mindegy biztos én nem tudom megfelelően felkonfigurálni a saját modemem, így megvettem a T-Com által adott megfelelően felkonfigurált darabot, ami esetünkben egy D-Link 360R. Hazahoztam, bekötöttem, természetesen ez sem működik. A ledek visszajelzései alapján felépíti az ADSL kapcsolatot, de net az nincs. A logját nem tudom megnézni, mert ugye ez a T-Com által kezelt eszköz, amihez nincs hozzáférésem. Három módszert is kipróbáltam. Próbáltam a routert ami fel van konfigurálva és eddig az egész dolog ezzel működött. Próbáltam gépről a saját azonosítómmal, és próbáltam gépről a modem dobozában talált teszt azonosítóval. Minden esetben sikertelenül.
Arra a következtetésre jutottam, hogy itt valami központi probléma lehet, esetleg másképp állították be a dolgokat 6 évvel ezelőtt. Újabb kísérlet az ügyfélszolgálattal. Hát ez, ha kultúremberként akarok viselkedni akkor szavakba önthetetlen, hogy milyen. Fél órát bóklásztam a hangmenükben, ahol még véletlenül sem tudtam olyan menüpontba botlani ahol az ügyintézőt kapcsoltak volna. Irgalmatlanul hosszú, teljesen felesleges bevezető szövegek, értelmetlen, homályosan megfogalmazott menüpontok. Tökéletesen felhúztam magam az egészen. Közli, hogy a hívásom nem kerül pénzbe. De igenis pénzbe kerül, az én időm kerül pénzbe!!!
Elgondolkoztam rajta, hogy mire egy ügyfélszolgálatossal beszélni tud, félórás bolyongás után az ügyfél akkor teljesen biztosan egy dühöngő, fröcsögő őrült lesz belőle és nem egy kulturált ügyfél. Próbáltam rájönni, hogy ez miért jó nekik. Sikerült rájönnöm. Végre találtam egy menüpontot, ahol a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeimet tehetem meg. Ebben a menüpontban, pedig csodák csodája volt olyan lehetőség, hogy munkatárs kapcsolása. Kapcsolták is…
A senkit, ugyanis műszaki okokból nem kapcsolhatóak. Ezek után felhívtam az itt megadott zöldszámot. Az eredmény ugyanaz. Műszaki okokból nem kapcsolható. Le is szűrtem a tanúságot a dologból. Ha senki sem veszi fel személyesen a telefont, akkor tökéletesen mindegy, hogy mennyire bosszantjuk fel az ügyfelet.
Itt állok most. Az internetem nem működik, a szolgáltató tesz a fejemre, lehetőségem nincs szolgáltató váltásra, mert újra két éves hűségnyilatkozatom van. Gratulálok T-Com!!! A T-Online eddig sem volt egy csoda, de ezzel az összevonással (szervezet, ügyfélszolgálat), valami elképesztően és hihetetlenül nagyot sikerült rontani rajta.
Ha valaki ellentmondást látna abban, hogy nincs netem és blogbejegyzést írok, annak elárulom, hogy jelenleg a mobilomon keresztül netezek.
 
[Update: 2007.10.23 12:19]
Kicsit javítottak a helyzetükön. Snefi segítségével, tegnap este 8 körül sikerült beszélnem velük. Nem túl sok kötözködés árán sikerült bejelentenem a hibát. Ma reggel 6-kor, amikor felkeltem, csodák csodája lett netem. Ez ugyanakkor nem változtat a véleményemen, hogy az összeboronált IVR rendszerük csapnivaló.
 
[Update: 2007.11.11 09:18]
Még némi kiegészítés kívánkozik a fentiekhez. A T-Com által adott (oh, bocsánat általam megvásárolt) modem egy D-Link DSL-360R. Ezzel a modemmel kezdtem el használni a netet miután túl voltunk a cirkuszon. Ettől kezdve, az egész teljesen megbízhatatlan volt, folyamatosan szakadozott (a régi Siemensel soha még hasonlót sem tapasztaltam). Ekkor visszaraktam a korábban felkonfigurált D-Link DSL-380T-t. Ekkor végül kiderült, hogy 1. Én jól konfiguráltam mert működik, 2. Egyáltalán nem szakadozik (ezek szerint a 360R-el baj van, ráadásul ezt mástól is hallottam, hogy nem működik megbízhatóan), 3. Kicsit sikerült növelni a sebességet, az eddigi max 4Mbps helyett, most 4,6-4,8Mbps-el megy a dolog.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

6 hozzászólás a(z) Piszok dühös vagyok bejegyzéshez

  1. snefi szerint:

    Hello
     
    Furcsa de mukodik az ugyfelszolgalat.🙂
    a 360R-nek ha joltudom akkor nincs admin felulete. esetleg ezzel tudsz belenezni:
    http://www.webtemp.org/index.php?page=sm50b&lang=en
    ha nincs szerencsed es csak port reset oldja meg a problemat es nem uzleti elofizeto vagy akkor szerdan eletre is kelhet…
    ha ez a modemed: http://www.246.dk/Psiem-1.jpg akkor meg nagyon valoszinu hogy az uj modemekkel a kozponti "beloves" nelkul eleg keves az eselyed😦
     
     

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Lehet, hogy az ügyfélszolgálat működik, csak épp nem lehet felhívni őket. Én az 1234-en próbáltam, és egy súlyos horror. Köszi a segítséget, az általad küldött fotón lévő Siemensel rendelkeztem amíg meg nem deglett. Már nem rendelkezem vele, mert ott hagytam a T-Pontban. Ezek szerint, amíg nem beszéltem velük, nem fog működni a dolog.
     
    üdv,
    Zoli

  3. snefi szerint:

    Hello
     
    furcsa nekem siman bejott.🙂
    az utvonal:
    1234–>1–>3–8 jegyu szam –>2–>1–>0–>jelenlegi ugyfelkod+0 –>
    de aztalitjak hogy nemkell port reset hozza.
    az uj modem resetje sem oldja meg?
     

  4. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Köszi a segítséget, sikerült bejelentenem a hibát.
     
    üdv,
    Zoli

  5. Gábor szerint:

    Mint arról sikeresen felhomályosított valaki, az egyesítés nem jelenti azt, hogy tudnak is egymásról a T-Com és a T-Online munkatársai. Maximum egyformán minősíthetetlen az ügyfélkezelés minősége. Én a múltkor pont ilyen miatt szívtam. Ya, és ugyanez vonatkozik a T-Mobil és a többi T felé is.

  6. Gabcsi szerint:

    Szia! Mi hasonlóan jártunk velük😦
    Havonta 3x kellett hívni az ügyfélszolgálatot, ami kb.:25 percbe telt amíg tudtunk valakivel beszélni. Folyamatosan azt  a szöveget nyomták, hogy gond van a hálózattal…,hiába mondtuk hogy nem villognak a modemen a zöld fények. Utána valamit babrálhattak a központban és lett net. Ez ismétlődött újra és újra…, amikor betelt a pohár és még nekik állt feljebb, hogy ki kell jönniük és nézzék meg a modemet. Amikor kijöttek, akkor tudatták velünk hogy rossz a modem, de ők nem adhatnk újat, mert nem állnak úgy… Kérdeztem…micsoda, jól hallom? Igen, nem jár új ha a régi felmondja a szolgálatot, és különben is ez nem romlik el!!!
    Na kivertem a csetepatét (nem azért a pár ezerért, amibe kerülne), azért amiért nem szolgálják ki a vevőket…, és ez igenis garanciális dolog. Másnap hoztak 1-et…,és mondtak hozzá "hegyibeszédet" is hogy erre nagyon vigyázzunk, mert több nincs és most ezzel megkárosítottuk a T-online-t!!! Óhhh elnézést kértem hogy nem szabályosan használtam a modemet, és hogy csak internetezésre használom a netet…,és igéretet tettem hogy nem fogom mosógépben kimosni a modemet, mert mostmár látom hogy biztos attól romlott el :-)))
    Kész voltak…,de a hozzáállásukra már én sem tudtam értelmes válaszokat mondani! Ja, és azóta semmi gond…, már lassan fél éve nem kellett az ügyfélszolgálatot hívni!
    További jó előfizetést mindenkinek…, de nyugodtabb és szebb napokat… Gabcsi

Vélemény, hozzászólás?

