Pocsék nap

Mostanában csak akkor írok ide, ha valami bajom van. Azt is ritkán. Fogok ezen változtatni, csak még azt nem tudom hogyan. Az az érzésem, hogy kissé túlvállaltam magam, leginkább saját magammal szemben, így jó néhány dologra nem jut időm, például blogot írni sem. Itt most, leginkább csak magamnak összefoglalom a mai napom. Elvileg úgy volt, hogy ma lesz időm sokmindent megcsinálni:
– Reggel eleve késve estem be. Várt egy ember az irodában, az újonan bevezetendő CRM rendszerrel kapcsolatban. Megbeszélt találkozóra jött, így ezzel nem is lenne baj, csak épp a találkozó holnap lett volna. Mindegy, megtartjuk ma. Puff neki elment kb. két és fél órám rá. Így ebéd előtt már nem jutottam semmire.
– Ma terveztem, hogy összerakok három gépet és fel is telepítem. Össze is raktam az elsőt, telepíteném fel, de a nem túl régen összerakott csoda automata XP telepítőm (na pl. erről kéne írnom egy cikket ide) elszáll rajta és fogalmam sincs, hogy miért. Kb. egy óra gondolkodással rájöttem, hogy valószínüleg az új P35-ös chipsethez tartozó hálókártya driver nincs benne a WinPE-be.
– Egy kolléga megkért, hogy rakjak fel neki két fájlt egy ftp szerverre. Az egyik fel is ment, a másodiknál amikor a filezilla megpróbálta a könyvtárat magát olvasni lefagyott, kilőni sem lehetett. Gép újraindítás, belenéztem a logba és mit látok? Rakás disk hiba. Megint bedöglött a merevlemez a gépemben ebben a hónapban másodszor. Remek. Megint egy hétig nem fogok tudni dolgozni, mert újratelepítek. Ja azt mondanom sem kell, hogy pont ma reggel aktiváltam a Vistát, tehát ezzel még egy aktivációs lehetőségem ugrott. Angry
– Miután a gépem azzal van elfoglalva, hogy kipakolja egy külső diskre azt ami még menthető (persze erről nincs értelmes mentésem, mert 150giányi adatot nem tudok folyamatosan menteni) gondoltam legalább csinálok egy BIOS upgrade-et az egyszem összerakott gépen. Berakom a CD-t, elindul róla, majd közli, hogy nem találja a CD-t. Gratula intel. A sata portos CD olvasót nem ismeri fel a BIOS upgrade. Angry (ezt végül sikerült egy usb olvasóval orvosolnom).
 
Ennyit a mai napról.
Kategória: Personal | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

9 hozzászólás a(z) Pocsék nap bejegyzéshez

  1. Berta Krisztián szerint:

    Mi a megoldás? Vagy bemész korábban, vagy elzavarod a nem a megbeszélt időpontban érkezett embert. Rendnek kell lenni.

  2. grg szerint:

    Szia Zoli
     
    Állj hozzá pozitivan. Holnap megspóroltál két órát, amikor ez a pasi jött volna, ebben az időben azt csinálsz, amit ma nem tudtál megtenni. Ja és vegyél fel valakit aki gépetreszel és foglalkozz stratégiai dolgokkal, ne forgácsold szét magad operatív szarságokon

  3. Gábor szerint:

    Sztem a vistadról készíts Ghost image-t akkor nem kell állandóan aktiválgatni.

Vélemény, hozzászólás?

