Ezt nem hiszem el

Eddig is tudtam, hogy irgalmatlan mennyiségű suttyó és kontár dolgozik a magyar informatikában, de ez a dolog ma reggel kiverte a biztosítékot. Mint már többször írtam róla, épp egy kis rendszerátállásban vagyok, aminek az előkészítése nagyjából lezajlott. Most kezdeném a szedett-vedett kliens gépparkunkat nagyjából rendbevágni (újrahúzni a gépeket, ahol kell memóriát, disket bővíteni, kicsit kipucolni, hibákat javítani). A gépek egy részét a korábbi rendszergazda szerezte be, de se vele, se a beszerzési forrásaival nem voltam különösebben elégedett.
Ma reggel, egy újonan felvett kolléganő korábbról megörökölt gépét vettem volna kezelésbe. Be is hoztam a saját irodámba, mert itt kényelmesebb rendberakni. Letettem az asztalra. Látom a gép hátán, az egyik "csavarra" felragasztva a "A cimke eltávolítása a garancia megszűnését eredményezi" feliratú cetliet. Levakarom a cédulát a "csavarfejről", és nem hiszek a szememnek. Nem egy csavart találok, hanem egy popszegecs fejét. Ez számomra vérlázító és bicskanyitogató. Sajnos még nem tudom, hogy a gép honnan származik, mert a kedves forgalmazó a nevét már nem adta a "remekművéhez".
Remélem, amikor a pénzügyi kolléganő beér akkor a tárgyieszköz nyilvántartásból ki fog derülni, hogy ki követte el ezt a mocskot, hogy itt állhasson ebben a cikkben büszkén és nyilvánosan hirdetve a "remekművét".
popszegecs
[Update]
Végül sajnos nem sikerült kideríteni, hogy ki volt a gép elkövetője, mert ezt nem a mi cégünk szerezte be, hanem egy szerkesztőséggel együtt örököltük.
Miután a cégeben fúrógép nincs, így sarokcsiszolóval irtottuk ki a szegecset. Open-mouthed
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

11 hozzászólás a(z) Ezt nem hiszem el bejegyzéshez

  1. Ottó szerint:

    Néhány cégnél ez nagyon szép szokás, így biztos, hogy soha nem tudod meg mit raktak bele. Mert biztos nem azt amit rendeltek.😀 Felénk pár éve volt ez szokás, akkoriban rengeteg ilyen gépet láttam.

  2. Ferenc szerint:

    Lakatosna is kontár az ilyen.

Vélemény, hozzászólás?

