Exchange 2007 vs. Outlook 2003 avagy miért nincs Offline Address Bookom

Hosszas tesztelgetések után most kezdtem a klienseinket átállítani Exchange 2007-re. Újonnan telepített XP, Office 2003 SP3-al. Minden szépen működik is, de nem tudni miért a klienseken az Outlook 2003-ban folyamatosan egy 0X8004010F-es OAL letöltési hibát kapok. Átfutottam egy nagy rakás mindenféle blog bejegyzést és végignéztem az összes lehetséges okot, melyben felvázolták, hogyan szüntettem meg rosszul a régi Exchangemet (ez új telepítés), hogyan hoztam létre rosszul az OAL-t (nem hoztam létre, azt az OAL-t használom amit a rendszer csinált telepítéskor), hogyan nem generálódik a régi típusú OAL (generálódik, ráadásuk a 2003 SP3 ugyanazt a verziót használja mint a 2007, csak nem a webről szedi, hanem pf-ből), hogyan nem replikálódik a szerverek között (egy szerver van). Ezen kívül a telepítéskor megadtam, hogy vannak régebbi klienseim, ami számomra előrevetíti, hogy a telepítő megcsinálta a szükséges beállításokat. Végül az egyik blog bejegyzés (http://msexchangeteam.com/archive/2007/04/19/437902.aspx) kommentjében találtam rá a megoldásra. A setup sajnos elfelejti az OAL-t hozzárendelni a Mailbox Database-hez.
Ezt a hiányzó hozzárendelést itt tudjuk megtenni:
Exchange Management Console / Server Configuration / Mailbox / First Storage Group / Mailbox Database / Properties / Client Settings / Offline Address Book
Kategória: Exchange | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

20 hozzászólás a(z) Exchange 2007 vs. Outlook 2003 avagy miért nincs Offline Address Bookom bejegyzéshez

  1. Petrenyi Jozsef szerint:

    Ez annyira azért nem általános. Én az utóbbi hetekben rengeteget szoptam OAB-bal, GAL-lal meg mindenféle címlistával -de ez a jelenség kimaradt. Nálam a telepítő simán összerendelte. (Pontosabban, a fene tudja. Én ugyanis egyből letöröltem a default adatbázist és létrehoztam a sajátokat – és azoknál már jó volt az összerendelés.)

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Ez csak a szingli Exchange-re, default beállításokra vonatkozott. Még azt is el tudom képzelni, hogy az RTM nem rendeli össze az SP1 pedig igen. Ezt én most két szerveren próbáltam, mind a kettő RTM-ről lett SP1-re upgrade-elve.
     
    üdv,
    Zoli

Vélemény, hozzászólás?

