Én ilyet még nem láttam

Ma reggel bejöttem dolgozni. Szokásosan kinyitottam az Outlookom, talán el is olvastam néhány levelet, majd mentem a dolgomra. Néhány órával később, visszanéztem a levelezésemre és valami furcsát láttam. Elsőre nem is fogtam fel, hogy mi a furcsa. Eltünt az Inboxom. Pontosabban láttam a leveleket az Inboxban, de bal oldalt a folder hierarchiában se Inbox, se semmi alatta.
Hirtelen piszokul bepánikoltam, hogy mi történhetett a levelezésemmel.
– Valaki betört és tönkrevágta?
– Bedőlt az Exchange?
Bejelentkeztem a szerverre. A mailbox property-k tanulsága szerint megvannak a leveleim. Jó, de akkor miért nem látom őket?
Gyorsan nézzünk egy export-mailbox -ot. Elkezd futni és láthatóan pakol ki mindent, amit kell. Kezdek megnyugodni. Legrosszabb esetben visszapakolom az egészet pst-ből.
Azért ez mégis gyanús, csak lehet ezzel kezdeni valamit. Irány a gugli: exchange 2007 inbox missing folder
Az első találat:
Végigcsinálom, megjavul. Huhh…
Már csak azt szeretném tudni, hogy ez mitől történhetett.
Kategória: Exchange | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

12 hozzászólás a(z) Én ilyet még nem láttam bejegyzéshez

  1. Lőrinc szerint:

    MSbol ne hasznalj csak 2-3 eves termeket, ami tul van nehany SPn🙂

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Mind az Office 2007-en, mind az Exchange 2007-en van SP1.🙂
     
    üdv,
    Zoli

Vélemény, hozzászólás?

