Live SkyDrive – Pofáraesés, már megint

Egy nagyobb lélegzetű dolgot készülök publikálni. Pontosabban nem is nagy dologról van szó, csak scriptek vannak benne, amit mostmár jó lenne fájlként ide a blogba kirakni, mert az elmúlt időben a http://www.gomori.hu -val nem igazán foglalkoztam.
Erre készülendő, megnéztem, hogy hátha már lehet fájlokat kirakni ide. A vezérlők között találtam is egy olyat, hogy files. Hurrá, nekem pont ez kell. Be is kapcsoltam. Nézem, hogyan lehetne fájlokat felvenni bele. Elirányított live SkyDrive szolgáltatásához.
Próbálnám regisztrálni magam, és mit látok? A szokásos: ez a szolgáltatás nem érhető el az én régiómban. Gratulálok, már megint másodrendű állampolgár vagyok.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

24 hozzászólás a(z) Live SkyDrive – Pofáraesés, már megint bejegyzéshez

  1. Ottó szerint:

    Én ezért kapcsoltam át angolra az egészet.🙂

  2. János szerint:

    Elsőrendű állampolgár vagy… Csak másodrendű világpolgár…
    Egyébként Rakd fel a _vasra_ és linkeld be… (web folder…)

  3. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Három lehetőségem egyike lesz:
    – Felrakom a _vasra_
    – Felrakom a http://www.gomori.hu -ra
    – Gyártok egy olyan live accountot ami full amerikai
     
    üdv,
    Zoli

  4. Levente szerint:

    A Live szolgáltatások zöme csak USA LiveID beállításokkal vehető igénybe normálisan. Néha nem értem, mi baja az embereknek, aztán a fejemre csapok: hátpersze…

  5. Tamas szerint:

    Az angol nyelvet tedd előre az IE beállításoknál.

  6. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Az angol nyelv nálam mindíg elől van az IE-ben.
     
    üdv,
    Zoli

  7. István szerint:

    Már elérhető!

Vélemény, hozzászólás?

