HP – Már megint nem csalódtam :-(

Van nekem egy HP 514-es iPAQ Voice Messenger nevű csoda cuccom. Van benne egy 1.11.00-ás firmware. Azt a hihetetlen hülyeséget vettem a fejembe (ó én balga), hogy beletolnám a legújabb 2.05.00-ás firmware-t. A telefonom nyelve Angol/Lengyel/Magyar. Felballagtam a HP weboldalára és letöltöttem az Angol/Lengyel/Magyar frissítést.
Elindítottam.
A következőt kaptam vissza:
Az update az FA906AA#AKD verzióhoz való, az én telefonom pedig az FA908AA#ABB
Az ABB az Európai Angol lokalizációt jelenti, az AKD pedig pedig az Angol/Lengyel/Magyar lokalizációt. A fórumokon azt írják, hogy nyelvet váltani nem lehet. Az én telefonom ezek szerint egy nem létező valami. Angol lokalizációs kód, magyar firmware-el. Ezek szerint, ha frissítem, akkor ugrik a magyar nyelv.
Gratulálok HP!!! Megint hoztátok a szokásos hihetetlenül magas színvonalat.
Ilyenkor a dühöngés mellett megint szégyellem magam, hogy ennél a cégnél dolgoztam valaha, és büszke voltam rá.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

16 hozzászólás a(z) HP – Már megint nem csalódtam :-( bejegyzéshez

  1. Levente szerint:

    Szerintem egyáltalán nem olyan egyértelmű, hogy elveszne a magyar nyelv. A ROM leírásánál azt mondja: LANGUAGE(S): WWE, Polish, Hungarian. Különbenis Windows Mobile magyarul?😉
     
    Igaz, nem dolgoztam még a HP-nál, de ilyen kategórikusan leszarozni őket azért nem kéne, nekem személy szerint még sosem volt gondom HP termékkel, így az én szemszögemből éppen a magas színvonal a szokásos. Persze, vannak apró és nagyobb hüjeségeik, de kinek nincsenek.

  2. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    Melyik ROM leírás mondja, hogy WWE, Polish, Hungarian?
    A termékek minőségéről és hozzáállásról pedig egy igen hosszú listát tudnék írni, hogy mi pocsék. Én részemről ott tartok, hogy lassan csak egy termékkör maradt amit meg merek venni tőlük. Annak változatlanul kiemelkedő a minősége. Ezek a hálózati eszközök.
     
    üdv,
    Zoli

  3. Gábor szerint:

    Azert eleg baj, hogy ilyen talan meg lehet-ekkel kell kuzdeni. No de mindegy. En mondjuk a HP-tol meg nem nagyon vettem semmit, a nyomtatom canon es tokeletesen meg vagyok vele elegedve. Ezek utan (meg foleg, amit a hp nyomtatokrol hallottam) erosen meggondolom a majdani cserenel, hogy ne-e megint Canon termeket valasszak.

  4. Zoltan szerint:

    Hali,
     
    A "talán"-ra tudok egy "biztos" választ adni. Fix biztos, hogy nem megy fel. Ha fel tudtam volna rá rakni, akkor ez a cikk nem született volna meg.
     
    üdv,
    Zoli

  5. Levente szerint:

    Ja, hogy fel sem megy. Az gáz.
     
    Nem tudom, nekem eddig csak HP nyomtatóim voltak, cégnél is ezeket nyúzzuk és hát van amelyik már a hivatalos élettartamának kétszeresénél jár mind időben, mind kinyomtatott példányszámban. Hibás készülék persze előfordul, de általánosságban nagyon meg vagyunk elégedve velük, a céges notebookok is HP Compaq-ok, azokkal sincs gond, a sajátom is egy nc8000, az új pedig 8510p, ezekkel sem volt semmi gond. Az nc8000-ben kellett két és fél év után valamiért alaplapot cserélni, de három nap alatt lezongoráztuk az egészet, szóval ez még belefért.
     
    Nem védeni akarom őket, de nekem ezek a tapasztalataim, így mindenkinek, aki notit meg nyomtatót tervez venni, HP-t ajánlok.

Vélemény, hozzászólás?

