HP iPAQ 514 – 3. felvonás

A hétvégén folytattam tovább a küzdést a telefonnal:
Kipróbáltam a bootloadert. Számomra egyértelmű, hogy nem kompatibilis a telefonommal.
Próbáltam Vistan. A Vista felismeri a telefont bootloader módban, egy Palm Treonak. Soros porton látszik is, de a \\.\WCEUSBSH001 portnak nyoma sincs. Megpróbáltam megadni a COM2-t amin a telefon látszik, ugyanakkor az mtty-ben, amikor megpróbál a telefonnal kommunikálni, valami error jön vissza.
Próbáltam XP-n. Az XP közli, hogy nem talál drivert a készülékhez, ebből adódóan, nem is tudok semmit sem kezdeni vele.
Kipróbáltam a cseréljük le az első 3435 bájtot módszert. Így már elindult a letöltés és …
belehalt, valamint féltéglát csinált a telefonomból. Bekapcsoláskor eleve a bootloader fogadott.
Kénytelen kelletlen felraktam a készülékre az angol szoftvert, így már nyoma sincs, hogy valaha magyar volt. Sad
Ekkor feladtam az egészet. Ha lesz jó ötletem, majd folytatom.
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

