HP iPAQ 514 – 4. felvonás – Avagy a kulcsszó: 3431

Az elmúlt néhány hétben újabb és újabb próbálkozásokat tettem a szoftverfrissítésre – eredménytelenül. Próbáltam Vista-ról, próbáltam XP-ről, próbáltam brick üzemmódban (megvártam, amíg a patkolt firmware féltéglát csinált a készülékből, és így felrakni a patkolatlan magyar szoftvert), semmi sem segített. Elkezdtem levelezgetni fórumokon hátha jön valami. Jó ideig nem volt semmi használható, majd ma megszületett a megoldás:
A kulcsszó, hogy nem 3435 byte-ot hanem 3431 byte-ot kell cserélni a firmware elején. Valahogy így néz ki:
1. Letöltjük azt a firmware-t amit bele szeretnénk rakni a telefonba
2. Letöltjük azt a firmware-t ami hajlandó beletöltődni a telefonba
3. Kicsomagoljuk mindkettőt (pl. 7-Zippel)
4. Fogunk egy Hex Editort és a 2-es pont firmware-ének első 3431 byte-játval felülírjuk az 1-es pont firmware-ének első 3431 byte-ját
5. A HPRUU-val letoljuk a módosított firmware-t a telefon torkán.
Hurrá!
Az összes probléma a dologgal, hogy ettől a készülék termékszáma nem változik meg, tehát ha kijön egy újabb firmware akkor azt is patkolni kell.
 
Kategória: Computers and Internet | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

