Helyzetjelentés 1.

Teljesen elúsztam. Tegnap jöttem vissza szabadságról. Fogjuk rá, hogy nyugodt és kipihent vagyok. Ma dolgozom először. Végig kell gondolnom a feladataimat, de ugyanakkor jó lenne csinálni egy számvetést mondjuk az elmúlt másfél évről, összeszedni, hogy mi készült el, mi maradt félbe és mivel kell foglalkoznom. Ennek a cikk úgy készül, hogy leírom ömlesztve átgondolatlanul címszavakban a dolgokat, majd kifejtem. Meglátjuk mi lesz belőle…
 
A fenti szöveget tegnap írtam le. Írtam hozzá egy jó másfél oldalas listát. A listában a múltnak nyoma sem volt, csak a teendőknek címszavakban. Majd elsodort a nap, tárgyalásokra rohangásztam, és a nap végén elmentettem a listát. Rájöttem, hogy ilyen listákat írogatok évek óta, majd elrakom őket valahova, és a listáktól függetlenül megcsinálom, ami épp eszembe jut.
Valami rendszert kellene vinnem az életembe. Többször próbáltam az Outlook ToDo-ját használni, de valahogy nem áll igazán kézre. Most megpróbálkozom valami mással.
Pontosan ezzel:
 
Meglátjuk…
Kategória: Personal | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

