iTunes

Mint sokan mások én is iPod felhasználó vagyok. Hogy ebből lelkes-e? Igen is meg nem is. Lelkes, mert a cucc jól néz ki és jó minőségű anyagokból készült. Ezért mosolyognom kellene, de ez a mosoly kicsit kínvigyorra sikeredett, mert:
1. Az iPod vételre az a tény kényszerített rá, hogy az autómba ez volt az egyetlen beszerelhető mp3 lejátszó.
2. Az iPodra felpakolt cuccokat az iTunes képtelen a gépre visszatölteni (tudom, hogy van erre a piacon alkalmazás, de akkor is)
3. Sokadrendű állampolgárok vagyunk: az iTunes Store szempontjából a térképen sem vagyunk rajta.
Most aki nagy Apple rajongó felhördülhet, hogy: De kérem, már van iTunes Store Magyarország!!!
Igaz! Ma nekiálltam a feleségem iPod Touch-át frissíteni a 2.02-es szoftverre, amikor is az iTunes közölte, hogy ez bizony fizetős lesz. Egy életem, egy halálom, megpróbáltam csinálni egy Magyar accountot – és láss csodát – sikerült!!!
Ezek után el kezdtem nyomozni, hogy ez most újdonság, vagy csak én nem vettem észre, hogy van egy ideje.
Én voltam figyelmetlen. Most rá is találtam a linkre:
Na ezen, ha lehet még jobban felhúztam magam. Hú de boldog vagyok!!! Vehetek frissítéseket, szoftvereket!!! Maga a csoda!!!
Ja, hogy tartalom (zene, film, stb.) nincs, hát erre már nem mondok semmit…
Kategória: Personal | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

