Új Blog 4. – Költözés 2. – talán végleg

Karácsonyi ajándékként megcsináltam a full-text feedet. Ezek után a költözés végleges (remélem). Tehát az új cím még1x: http://www.it-pro.hu/Blogs/tabid/94/language/hu-HU/Default.aspx
Kategória: Uncategorized | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Új Blog 4. – Költözés 2. – talán végleg bejegyzéshez

  1. Asterix szerint:

    Zoli, kiakasztottal. Megertem, hogy csak akkor lehet kommentezni az uj blogodon, ha valaki bejelentkezik – bar nem ertek vele egyet, de ugyan mar a regisztracional miert kell annyi szemelyes adat? S miert koveteled meg, hogy a jelszo bonyolult legyen? Szerintem igy nagyon kevesen fognak regisztralni… Engem is zavar, hogy nem tudom, hanyas olvassak a blogom, de attol meg nem lehetetlenitem ennyire el a hozzaszolni vagyokat…

  2. Zoltan szerint:

    Hali,Szerintem a néven, nicken és az e-mailen kívül nincs más kötelező adat.A jelszó policyn állíthatok, ha gondolod.Az anonymous commentet már csak azért sem pártolom, mert tele van a fülem azzal, hogy ezen a live-os cuccon is folyamatosan törölgetnem kellett a spam-et.üdv,Zoli

  3. Asterix szerint:

    Szerintem egy blog kommenthez kicsit szemelyes adatnak tartom a csaladnev-keresztnev kombinaciot (bar kikerulheto😉. A policyn szerintem lazithatnal.Egyetertek, hogy eleg sok spam jott a live-os dologra – bar mostanaban eleg jol szurik…

Vélemény, hozzászólás?

